Obchodní podmínky

 

I. Základní ustanovení


Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží v internetovém obchodě https://www.growland.cz/ provozovaným firmou Growman Plains s.r.o. (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky (dále jen "kupující").

Prodávající/provozovatel: Growman Plains .s.r.o., Bořivojova 95, Praha 3, 130 00

261 80 120

DIČ CZ26180120 - plátce DPH

nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu www.growland.cz.

Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 sb., (občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

 

II. Bezpečnost a ochrana informací


Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

 

III. Otevírací doba

Otevírací doba e-shopuhttps://www.growland.cz/ je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).

 

IV. Ceníky

V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceníky pro internetový obchod. Uvedené ceny jsou včetně DPH.

 

V. Objednávání - jak nakupovat

V. I. Registrace zákazníka

Pro nákup na eshopu www.growland.cz je třeba provedení registrace zákazníka. Tu může provést kluknutím na ikonu – "registrujte se" vhorním rohu menu.
Poté vám bude stačit, abyste se jen přihlásili (kolonka "klient" v pravém horním rohu - zadáte jméno, heslo a stisknete tlačítko „přihlásit“) a nemusíte zadávat žádné další údaje, což vám ušetří spoustu času.

Registrace se provádí kliknutím na tlačítko „registrace“ (opět kolonka "klient" vpravém horním rohu), po kterém se vám zobrazí registrační formulář. Do tohoto formuláře doplníte vaše osobní údaje. Je nutné správně vyplnit všechny povinné údaje (e-mail, heslo, heslo pro kontrolu, číselný kód; dále správně vyplňte základní údaje a doručovací údaje – všechny údaje označené červenou hvězdičkou jsou povinné).

Při zadání chybných nebo neúplných údajů by vaše objednávka nemohla být správně a včas vyřízena.

V základních údajích se nachází okénko k zaškrtnutí – dostávat nepravidelně emaily s novinkami – pokud políčko zaškrtnete, budete nepravidelně dostávat newsletter, ve kterém vás budeme upozorňovat na novinky a jiné změny v našem sortimentu.

V. II. Přihlášení

Pokud se rozhodnete provést nákup, je nutné se přihlásit do systému. Zadejte vaše přihlašovací jméno a heslo (které jste si zvolil při registraci) v pravém horním rohu obrazovky do příslušných polí (klient) a potvrďte kliknutím na tlačítko "přihlásit". Tímto jste přihlášen v systému (zobrazí se vaše jméno – opět v pravém horním rohu) a můžete vkládat vybrané zboží do nákupního košíku.

V. III. Nákup zboží

Pro orientaci v katalogu slouží levá lišta s křížky – kliknutím na název kategorie nebo na křížek se rozbalí všechny podkategorie dané sekce.

Uprostřed našeho e-shopu se pak ukáží zmenšené náhledy a popisky ke zboží v dané kategorii. kliknutím na obrázek se vám zobrazí detailní popisek k vybranému zboží. Pokud se vám zboží líbí a chcete si je objednat, zadejte do kolonky počet kusů (automaticky se zobrazuje počet jedna) a poté klikněte na ikonku košík, zboží se automatiky vloží do košíku.

Chcete-li nadále vybírat a přidávat zboží do košíku, stačí na liště v katalogu kliknout na jinou kategorii a opět přidávat dle libosti. vybrané zboží se automaticky zobrazuje vpravo v košíku.

V. IV. Nákupní košík

V předchozím kroku jste vložili zboží do nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné. Objednávku můžete kdykoli zrušit. Kliknutím na ikonu "nákupní košík" (černý nápis košík vpravo pod klientem) se vám zobrazí obsah nákupního košíku. Zde je možné upravovat počty kusů , nebo košík vyprázdnit stisknutím tlačítka "vyprázdnit". Jakmile máte výběr ukončen a košík obsahuje vámi požadované zboží, klikněte na tlačítko 2 způsob doručení (přímo nad seznamem věcí z košíku).

V. V. Způsob doručení

Způsoby přepravy:

  • DPD – přepravní společnost doručení kurýrem na adresu, na výdejní místo nebo do výdejního boxu.
  • PPL ČR - doprava přepravní službou PPL po celé České republice – na adresu, na výdejní místo nebo do výdejního boxu.
  • Zásilkovna - doručení na pobočku Zásilkovny nebo doručení na adresu.
  • PPL SR - zabalené zboží zašleme přepravní službou PPL na Slovensko v souladu s přepravními podmínkami PPL
  • GLS – přepravní společnost doručení kurýrem na adresu, na výdejní místo nebo do výdejního boxu.
  • Osobní odběr zboží v prodejně Growcity.cz v uliciBeranových 65, Praha 199 00. (vyčkejte na informační email/SMS zobchodu, že je Vaše objednávka připravená kvyzvednutí)

Potvrzení objednávky - překontrolujte si údaje o doručovací adrese a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na vaše jméno. Pečlivě překontrolujte a pokud vše souhlasí, stiskněte tlačítko KOUPIT. V tuto chvíli je objednávka brána jako závazná. Pro odeslání objednávky je nutné zaškrtnutí souhlasu sobchodními podmínkami. Odesláním objednávky se zavazujete kplatbě.

V. VI. Balné

Eshop balné neúčtuje.

 

VI. Vrácení zásilky

Odstoupení od smlouvy v případě, že kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně v provozovně prodávajícího (bylo mu doručeno přepravní službou). V souladu se zákonem č. 89/2012 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky: Odeslat odstoupení od smlouvy (e-mailem na adresuinfo@growland.cz)s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo". datum a podpis. Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu. Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.

Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží při přepravě pojistit.

V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to nejpozději 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklad

 

VII. Reklamační řád

  • Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 24 měsíců informovat prodávajícího.
  • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 24 měsíců od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího: Growman Plains s.r.o. Beranových 65 19900 Praha 18 tel: +420736108862 - upřednostňujeme ovšem komunikaci písemnou pro lepší evidenci. e-mail: reklamace@growshop.cz (do předmětu zprávy uveďte reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr, do předmětu zprávy uveďte "reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr")
  • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury za zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků.
  • Prodávající informuje zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
    • Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je doba reklamace na 30 dnů v případě českých dodavatelů. Pokud se reklamované zboží musí zasílat do zahraničí, prodlužuje se reklamační lhůta o dalších 30 dní. O tomto bude zákazník informován.
    • Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.
    • Reklamace poškozené zásilky přepravní společností Důležité je nafotit balík (otevřenou krabici včetně výplní) a dále rozbité zboží. Tyto fotografie odešlete společně s číslem balíku (naleznete na adresným štítku) a číslem objednávky do 3 dnů na e-mail info@growland.cz.

VIII. Řešení sporů se spotřebiteli

    • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

 

    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy reklamace@growshop.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

 

    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa:

 

    • http://www.coi.cz Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

IX. Platební podmínky

Platba v hotovosti při osobním převzetí zboží

Platba předem bankovním převodem(na základě potvrzení o odeslání platby, popř. po připsání platby na náš účet, vám bude zboží zasláno), týká se také zásilek do zahraničí, kde přepravní firmy neprovádějí dobírku.

Všichni maloobchodní klienti, kteří platí v EUR a/nebo ze zahraniční banky musí striktně zaplatit poplatky obou bank (zaškrtnout při platbě paritu our). Objednávka nebude odeslána, dokud nedojde k zaplacení celé částky za objednávku včetně poplatků.

Na dobírku při doručení zboží(hotovost přebírá od zákazníka dopravce) zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

 

X. Dodací podmínky


Osobní odběr na adrese Beranových 65, Praha 18 - Letňany

Zasílání přepravní službou:

Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím dopravních společností PPL, DPD, Geis, Zásilkovna. Obvyklá doba dodání zboží či výzvy k převzetí zásilky je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem - budete informováni e-mailem nebo telefonicky a vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě).

Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@growland.cz, u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu.

Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

 

 

XI. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2024. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

 

 



Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše